IT Support En stærk Partner

HVIS DU HAR BRUG FOR IT SUPPORT ELLER ANDRE TEKNISKE SPØRGSMÅL

Så er vi klar til at hjælpe dig. Det kan være alt fra. Netværk, computere til serveranlæg, opsætning af router samt trådløst netværk. Men uanset hvilket slags IT-udstyr du har, så har du mindst en gang oplevet, at du har haft brug for IT-support. Behovet for at snakke med en IT-kyndig er i hvert fald noget vi alle kender til.

AFTALT MED TEKNIKEREN:

Hvad den letteste løsning på problemet er. Måske skal vi komme ud til dig, men mere og mere kan også løses med hjælp af vores fjernsupport.

VI UDFØRER SUPPORT OG SERVICE PÅ DIVERSE UDSTYR SOM EVT. KAN VÆRE

Installation af Computer og Servere
Opsætning af Printer
Trådløst Netværk
Opsætning af router
Opsætning og installation af Office 365

PERSONLIG HENVENDELSE: KUN EFTER AFTALE.

Hos IT Nord følger vi naturligvis også myndighedernes anbefalinger. Men hos os skal du bruge mundbind.

IT Service En stærk Partner

VI UDFØRER NÆSTE ALLE TYPE REPARATIONER PÅ DIT UDSTYR

Vi fejlsøger dit udstyr eller din computer og giver dig herefter en fejlrapport og et tilbud på at få repareret dit udstyr eller din computer

Aftal med teknikeren hvad den letteste løsning på opgave er.

Pris ekskl.momsinkl.moms
Indleverings og opstarts gebyr pr. enhed kr. 250,00kr. 312,50
Express PC Fejlfinding (gebyr) - Spring køen over kr. 300,00kr. 375,00
Opsætning af mailprogrammer kr. 300,00kr. 375,00
Opsætning af mobil, Ipad, Tablet pr. stk kr. 400,00kr. 500,00
Installation af ny computer samt flytning af data Tilbud


PERSONLIG HENVENDELSE:

Kun efter aftale. Kontakt os venligst her: 70 70 24 10

Fjernsupport En stærk Partner

AFTAL MED TEKNIKEREN HVAD DEN LETTESTE LØSNING OP OPGAVE ER

Hvorigennem vores support efter aftale med dig kan opnå adgang til din PC eller Server og foretage sig de samme ting, som hvis han sad ved dit tastatur.

1. Undervejs følger du naturligvis med i alt direkte på din egen skærm
2. Ved brug af fjernsupport skal du kontakte vores support på telefon 70 70 24 10

BEMÆRK

Download kun klienten hvis en medarbejder har bedt dig om det! Klik på link for at hente og installere Teamviewer som vi benytter til fjernsupport

Data Recovery En stærk Partner

DATA RECOVERY. UDGANGSPUNKTET ER ALTID EN FORANALYSE

Hos os er udgangspunktet altid en foranalyse, da vi ikke på forhånd kan sige noget om tidsforbruget i forbindelse med en konkret opgave, før vi har sat os grundigt ind i situationen. Herefter kan vi estimere tidsforbruget og dermed give et prisestimat på den samlede opgave.

Aftal med teknikeren hvad den letteste løsning på opgave er, kontakt os venligst her: 70 70 24 10

* FORANALYSE:

Foranalysen er obligatorisk, og der skal betales, selvom vi ikke kan redde den ønskede data.
Foranalysen giver derudover os indsigt i, hvilken data vi evt. kan genskabe.

TEKNIKERASSISTANCE:

En af vores teknikkere igangsætter den ønskede Data Recovery. Vores teknikere holder øje med, at processen virker efter hensigten, og retter eller genstarter processen efter behov. Vores teknikere overvåger ikke processen konstant, så den samlede tid for Data Recovery, er ikke sammenhængende med den tid teknikeren anvender.
Der afregnes separat for hhv. teknikerassistance og recoverytid.

RECOVERYTID:

Recoverytid er den tid vores system arbejder med, at genskabe data fra disken/mediet. Der er stor forskel på, hvor lang tid systemet skal arbejde med at genskabe data. Datamængde, fejltype mv. har stor indvirkning på dette.
Efter endt genskabelse af data, kopieres eller uploades data til det aftale medie: typisk DVD, Harddisk, Cloud server eller lign. jf. nærmere aftale.

MEDIEPRISER/HARDDISK:

Der afregnes separat for de medier, som den genskabte data skal leveres på (CD-R, DVD-R, harddisk) jf. indgået aftale.

HASTEGEBYR:

I forbindelse med særligt krævende sager, hvor sagen skal igangsættes med det samme, påregnes et hastegebyr.

EKSEMPEL:

En af vores teknikkere igangsætter den ønskede Data Recovery. Vores teknikere holder øje med, at processen virker efter hensigten, og retter eller genstarter processen efter behov.
Vores teknikere overvåger ikke processen konstant, så den samlede tid for Data Recovery, er ikke sammenhængende med den tid teknikeren anvender.
Der afregnes separat for hhv. teknikerassistance og recoverytid.

Type Eksempel: Ekskl.moms Inkl.moms
* Foranalyse gennemføres. kr. 640,00kr. 800,00
Opstart af Data Recovery (tekniker) kr. 640,00kr. 800,00
Recoverytid (8 timer/automatisk) 125,00 pr.time kr. 1.000,00kr. 1.250,00
Evt. Afbrudt (tekniker) kr. 320,00kr. 400,00
Kopiering af data til DVD-R medier (5 timer/automatisk) kr. 625,00kr. 781,25
I alt kr. 3.850,00kr. 4.812,50