IT Drift En stærk Partner

LAD OS STÅ FOR IT DRIFTEN

Hvis alle var lige gode til alting. Ville du ikke have noget at bruge os til. Heldigvis for os er vi bedre til at drive netværk servere, webhotel m.m. end de fleste, og derfor har du sikkert noget at tale med os om.m

Brug outsourcing på den kloge måde. Og få absolut økonomisk overblik med en fast og aftalt pris pr. måned for driften af hele eller dele af dine IT behov. Lad os slå fast, at IT er et værktøj til at optimere forretningsgange og dermed rentabilitet.

Den logiske fortsættelse af det er derfor, at jo bedre din IT drift fungerer, jo bedre fungerer din virksomhed.

Vi håndterer alle de opgaver, som en intern IT-afdeling normalt vil udføre, og vi kan enten gøre det fra vores adresse via fjernstyring eller på jeres adresse. Vi har en række IT-driftpakker, som passer til forskellige størrelser af virksomheder, ønsker du en anden løsning.
Ring på 70 70 24 10 og for en snak med os.


IT DRIFT PAKKE PRISER


IT SUPPORT

Vi fungerer som jeres egen IT-afdeling, og udfører vores opgaver enten remote eller onsite uden ekstra omkostninger.

OVERVÅGNING AF IT

Vi overvåger jeres systemer 24/7 og derved sikrer vi de bedste betingelser for at jeres systemer kører problemfrit.

VEDLIGEHOLDELSE

Vi sørger for at jeres servere & klienter løbende bliver opdateret med de nyeste opdateringer.

REAKTIONSGARANTI

Vi garanterer at vi i arbejdstiden påbegynder jeres support sag inden for 5 timer.

DRIFTPAKKE
#1
kr. 2.560,-/md.
(12 md. binding)
DRIFTPAKKE
#2
kr. 4.960,-/md.
(12 md. binding)
DRIFTPAKKE
#3
kr. 7.200,-/md.
(12 md. binding)
DRIFTPAKKE
#4
kr. 9.280,-/md.
(12 md. binding)
Fuld IT-afdeling
Telefon Support
Mail Support
Onsite Support
Overvågning IT-udstyr
Support på klienter
Vedligeholdelse af klienter
Support på servere
Vedligeholdelse af Server
Antivirus på klienter
Antivirus på server>
Timer pr.md.4 timer8 timer12 timer16 timer
TILVALG
Døgnvagt  TilbudTilbudTilbudTilbud

IT Klippekort En stærk Partner

BRUG DINE KLIP NÅR DET PASSE DIG.

ET KLIPPEKORT FRA IT NORD GIVER ADGANG TIL KONSULENTASSISTANCE VED:

IT - Support, IT - Service, Rådgivning, Udvikling.

HVORDAN VIRKER DET?

Vi aftaler på forhånd, hvor mange klip der skal være på klippekortet, dvs. hvor mange konsulenttimer, du forventer at have behov for (dog minimum 5 timer).

KLIP PÅ KORTET AFREGNES EFTER FØLGEDE REGLER:

  1. # Tidsforbrug til transport afregnes med et halvt klip pr. time.
  2. # Tidsforbrug i virksomheden afregnes med et klip pr. time.
  3. # Det samlede tidsforbrug beregnes pr. assistance.
  4. # Hver gang vi klipper på kortet, modtager du en status over det antal timer/klip, der er blevet benyttet.
  5. # Når klippekortet er ved at være opbrugt, sendes automatisk et nyt klippekort, med mindre virksomheden ønsker andet.

IT Serviceaftale En stærk Partner

DRIFT OG ØKONOMISK SIKKERHED.

OVERBLIK OG KONTROL OVER IT-PLATFORMEN. BEDRE GRUNDLAG FOR IT-STRATEGISKE BESLUTNINGER.

Ved en serviceaftale outsourcer du din IT-drift, og IT Nord står for at vedligeholde og sikre din IT-platforms daglige drift. Din virksomhed får en fast IT-konsulent tilknyttet, som afhængig af dit behov besøger din virksomhed med faste intervaller: eksempelvis 2 gange om måneden a 4 timer.
Serviceaftalen kan gælde hele din platform eller dele af den alt, efter dit behov og ønske.

SLIP FOR DRIFTET, BACKUP OG BØVLET:

Brug outsourcing på den kloge måde. Og få en fast og aftalt pris pr. måned for driften af hele eller dele af dine IT behov. Lad os slå fast, at IT er et værktøj til at optimere forretningsgange og dermed rentabilitet.

Den logiske fortsættelse af det er derfor, at jo bedre din IT drift fungerer, jo bedre fungerer din virksomhed. Og dermed får du større konkurrenceevne og indtjening. Det er du sikkert enig i?

VED ET SERVICEBESØG VEDLIGEHOLDES:

# Backup
# Diskplads
# Systemlog
# Sikkerhed
# Dokumentation
# Servere og klienter
# Softwareopdateringer

Serviceaftalen kan også bruges til andre ad hoc IT- eller webopgaver, som du måtte have behov for som eksempelvis rådgivning og brugersupport.

DOKUMENTATION:

En serviceaftale inkluderer desuden gratis adgang til en online IT-dokumentation for din virksomhed. Dokumentationen vedligeholdes af IT Nord.
Timeforbrug samt status på udførte opgaver på serviceaftalen kan løbende følges på vores kundeportal.

FORDELE VED EN SERVICEAFTALE:

# Fordelagtige timepriser
# Løbende forslag til forbedringer
# Fast planlagt support og problemløsning
# Risiko for nedbrud reduceres væsentligt
# Fast overblik over udgifterne til IT-support
# Bedre overblik og kontrol over IT-installationen
# Bedre grundlag for IT-strategiske beslutninger
# Din virksomhed får tilknyttet en fast konsulent

FEJLMELDINGER UDEFOR NORMAL ÅBNINGSTIDER

Fejlmeldinger udenfor normal åbningstider kan der ringes til vores vagthavende konsulent. Har i ikke serviceaftale afregnes efter forbrugt tid

UFORPLIGTENDE TILBUD:

Ring til os på 70 70 24 10 eller send en mail på kontakt@it-n.dk og få et uforpligtende snak.